Söndag.

Jag tror nästan att jag har blivit lite Twitter beroende - precis som alla andra. Så om det är så att jag inte uppdaterar här kan ni ju alltid kolla in där. www.twitter.com/burythelove Haha, man vet ju aldrig. Twitter känns lite smidigare bra. Äcen fast bloggen är snabb och enkel. Haha. Jag är lat!

I alla fall, idag har jag bland annat möblerat om på rummet. och jag trodde serriöst att jag skulle dö av värme slag. Solen låg på som fan mot fönstret. Helvete vad varmt det var. Bastu varning. Haha.

Just nu: Demi lovato - So far so great (Sonny with a chance intro)

Nu ska jag typ vänta på att nästa avsnitt av just SWAC ska komma upp. Jag får damp. Jag vet inte vilken tid idag det är så fan. Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Andrea

bloggabloggablogga :P

2009-04-12 @ 21:48:49
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0