Tråk...

Förlåt men jag har inget att göra. Haha.

ALLA JB-FANS GÖR TESTET.
vem av bröderna får ditt hjärta att slå ett xtra slag?
men gud, det kommer jag alrig kunna svara på. ALLA 3!
hus många ggr har du sett dem live? 0, men snart så!
vilken är din favoritlåt med dem? oj, emm... just nu är det nog WYLMITE.
har du alla tre skivorna? Ja, eller första på datorn.
är du medlem på fanfamilyexperience? ja!
hur många vänner har du där? ingen aning.
är du medlem på jonasbrothers.se? tror det - men vemfan är inne där?
har du skrivit en jbfanfic? haha, nej.
vilken jblåt har du förmodligen lyssnat mest på? SOS, BURNIN UP ELLER THATS JUST THE WAY WE ROLL.
vem skrattar roligast? KEVIN! Love it!
vem av dem är sötast? ingen söt...
snyggast då? ... bara snygga kuillar det här. alla 3 måste jag faktist säga. Förlåt, men jag kan inte välja, Jag har börjat inse Nicks snygghet på riktigt nu. Så det går inte att välja längre.
sexigast? joe
snyggast klädstil? oj, Joe tror jag.
finast hår? Joe... eler nick... eler kevin när han har plattat det. Fan, jag kan inte välja här heller.
personen du skulle passat bäst med utseendemässigt? haha, det kan inte JAG svara på. fråga ankan.
insidemässigt då? joe!
hur kommer det sig? för jag skattar hela tiden poch om han får mig skratta bli han lycklig!...hoppas jag.  
camilla belle eller taylor swift för joe?  det kan jag aldrig välja... bara han kan det.
selena gomez eller miley cyrus för nick då? hade jag fyllt i det här för 1 vecka sedan hade jag snabbt som fan skrivt selena men jag är inte lika säker längre. Men jag kör på selena.
team demi & selena eller miley & mandy? TEAM DEMI & SELENA - även fast det inte finns någon fejd mella dom tydligen.
vilken låt lyssnar du på just nu? Lyssnar inte på jb, lyssnar på demi - This is me.
vad skulle du säga till nick jonas om du fick chansen? Att han visa att allt är möjligt, vilka hinder man än får på vägen. och att han är en enorm insperation. Jag älskar dig nick!
vad skulle du säga till joe jonas om du fick chansen? Att han och jag har typ precis samma konstiga om man nu kan kalla det de humor. Haha. NEVER STOP being you! Ilove you. <3
vad skulle du säga till kevin jonas om du fick chansen? att han är en av dom finsate människorna jag någonsin har "träffat" i hela mitt liv. Så jävla underbar. Jag mår illa av det! Love!

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: ankan

eftersom att jag skulle svara vilken du passar bäst ihop med måste jag säga JOE! <3 :D Och nu när jag gör det här sen, så SKA du svara på min med ;) jhöhöhöhööh.

2009-04-21 @ 11:55:55
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0