Alexander Skarsgård.

 

OH MY F - ING GOD! Vad är det med mig och vampyrer igentligen? Dragningskraft? Men serriöst - snygg! Fyfan, jag måste försöka kontrollera mig. Haha. Men han är ju svenska i alla fall. Alltid något bra i alla fall.

Jag har inte tid med det här. Jag måste gå och lägga mig nu. Idag sov jag serriöst den tiden jag skulle varit i skolan idag. 8 - halv 4. Dags att komma ner på jorden igen. Men jag kommer aldrig kunna sova nu. Okej, vi kör lite musik. Läsa 1 eller 2 kapitel och sedan ska jag sova.

Grattis alla som hittade något värde i inlägget. Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: J U L I A

E du knäpp eller? HAN ÄR JU AS FUL! HAHAHA XD

det är något med dig och vampyrer alltså.. hehe

2009-08-18 @ 11:56:17
URL: http://juliaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0