Helgen - Del 1.

Fredag.

 

Efter skolan drog jag in till stan med Julia, Ankan och Josse. Vi drog runt lite och kollade på kläder. Haha. Vi typ 4 gick Julia och Ankan iväg för att hämta Js syrra som kom med bussen från Götet. Haha. Sedan satte vi och och tog en fika. Jag har fan aldrig skrattat så mycket. Sjukt kul! Älskar er fett mycket!

Vi 6 eller något åkte vi tillbaka till Ljungsbro. Vi ville ta en till på Ljungsbro marknad. Men det var inte mycket att se så jag åkte hem redan vid 8. Och när jag kom hem var jag helt slut så jag gick typ och la mig direkt efter att jag ätit.

Min mobil verkar inte vilja sammarbeta så det kommer inte upp dågra bilder från denna dag. Sorry folks!

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0