Helgen - Del 2 *2*

Varning för långt inlägg.

Så vid 8 eller nått kom Ankan och Josse hit. Vi satte oss och glodde ett tag men bestämde oss sedan för att åka hem till A och kolla på film. Så vi hoppade upp alla 3 på Josses moppe. Och herre gud vad jag skrattade. Vi sprang in på Preem och hyrde When A Stranger Calls som jag la in trailer för för bara ett par dagar sedan. Kolla in den!

Haha, sedan hem till Anakn och kolla då. Efter det var vi lite uttråkade så vi tog en tur med moppen igen. In till Ljungsbro. Och tror ni inte vi åker förbi en polis när vi sitter 3 på en moppe. Och jag har inte hjälp på mig! Jose får panik och börjar köra åt okända riktningar. Kolsvart och läskigt var det sig vi kom i alla fall. Haha. sedan drog vi hem till Ankan igen då. Och vad gjorde vi då? Haha. Jag har typ igen aning. Sedan åkte vi i alla fall ut med moppen igen. Haha. Med den här gången hade alla typ stora vinter jackor på sig och jag hde mössa. Haha. Omg! Det var sjukt kul! Haha. Då tog vi ett varv förbi Julias hus men där var det helt dött. Buuu! Skitungen skulle ha varit med! Love you girl!

När vi kom tillbaka var vi alla 3 typ helt döda. eller inte A föresten. Jag och Josse typ dog sägen. Haha. Jag älskar att sova. Fett mys!

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: J U L I A

Haha. Ni är ju störda! Men jag gillar er ändå!



åkte ni förbi mig? :') aw sötnos. Love you to.

2009-08-31 @ 16:29:48
URL: http://juliaji.blogg.se/
Postat av: Andrea

jojo vi vet att du ÄLSKAR att sova din latmask! hahahaha xD

men fett värt, askul hade jag veeerkligen! :D:D

2009-08-31 @ 18:10:41
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0