Here we go again.

Då var det dags igen. Men det här gången är det annorlunda. Vi kommer vara äldst. Jag fattar det inte. Jag är redan inne på mitt 10 år i skolan (förskolan medräknad). Det är galet! Jag minns när jag gick i 3an... på malfors... och när vi hade vårfest. Alla bråkade typ om att få stå i kiosken. Jag tror det var i 3an jag började i handbollen också.

Eller i 5an när vi tvingades flytta till Ljungsbro. Jag var så sjukt arg för att dom la ner våran skola men tillslut började jag gilla Ljungsbro. Fråga mig inte varför? Haha.

Eller i 6an när alla var hur spända över vilka klasser man sulle komma i till 7an.

Eller första dagen i 7an. Haha. Det minns jag verkligen. Jag tyckte det var ascoolt. Att man entligen gick på högstadiet. Haha. Patetisk tycker jag nu. Haha

Nej, nu ska jag väll ta och fixa lite till imorgon.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0