Ironi.

Jag sitter och ska precis uppdatera efter ett långt uppehåll (vi snackar om i förrgår nu!) och klart som fan att internet helvetet ska krånga på datorn. Usch! Sånt kan jag bli galen på! 

Imorgon (Idag - vetifan vad det blir) kommer i alla fall mamma och pappa dra med sig mina idioter till syskon och dra iväg till öland medans jag och Alexandra stannar kvar här hemma. Soft! Haha.

Annars har jag typ inget att säga just nu! Mer än att jag längtar fett mycket till november! Men det vet ni ju redan. Haha.

Nu ska jag läsa New Moon. Måste peppa för det också!

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: andrea

NOVEMBEEEEEEEEEER FÖRFAN!!!!! hihihi <3

2009-08-07 @ 17:46:00
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0