Julia is the biggest klant ever.

Oh My God gumman! Jag fattar fortfarande inte hur du lyckas. Haha, Hon ramlade 2 gånger idag. Haha. OMG!

Efter skolan cyklade jag och Josse hem till henne för at hämta moppen medans Julia och Ankan gick hem till A för att hämta cykeln. Jag och Josse tog moppen hem till mig men sedan visade det sig att A&J inte hade börjat åka än så vi åkte tillbaka. Haha. Och mötte tjejerna vid kanal bron.

Halvvägs hem till mig byter vi sedan, så jag skjutsar Ankan på cykeln och Julia åker med Josse på moppen. Så du kör vi iväg. Och vi cyklade före. Sedan ser vi att dom byter. Att Julia ska köra. Och det första jag säger är "Julia kommer köra omkull". Och vad säger inte Ankan 2 sekunder senare. "Dom har ramlat!" Fatta mitt asgarv. Haha. Då har Julia istället för att bromsa in i kurvan, gasat på så dom glider ner i diket! OMG! Fan vad jag skratta! Haha. 

Vi gjorde kladd kaka, körde GH och Mario Cart. 


You go girl!


Love ya. 


Love ya. 

Sedan drar vi ut och körde lite moppe. Jag och Julia ville köra. Fan vad panik jag fick när jag satte mig på den! Tänk sen när jag får en moppe (om jag får det, enligt mig ska jag det men man vet ju aldrig med mamma och pappa) , folk (inklusive jag) kommer ju dö ute i trafiken. Haha. Träning träning träning. Sen skulle vi i alla fall följa Julia en bit hem och vafan lyckas hon inte med då? Jo, när hon ska svänga på cykeln lyvkas hon då inte ramla omkull i grusset? Jo! Haha. Förlåt men det är ju så komiskt! Haha.

Jaja, senhar kag ty inte gjort något. Som jag sa förut är jag döds trött! Antar att jag går in i duschen, lägger mig i sängen med en film och slappar innan jag sover. Har inte sovit så mycket dom senaste dagarna. Kanske anledningen till min otroliga huvudvärken jag har haft.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: J U L I A

Haha, mina sår gör ont! :( Ska berätta imorgon vad det första pappa sa, HAHAH! Älskar dig hjärtat (L)

2009-08-19 @ 21:55:18
URL: http://juliaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0