Mitt och Ankans livsverk!

Ankan säger:

han på min bild är rätt kuk oxå

hahaha kul* jag skrev kuk med flit, vet itne varför ! haha


a.dahlström säger:

kuk jaa!

kul, nej?

haha xD


Ankan säger:

moahahaha jag har lite kul hahaha

joooo han är rätt kul haha

steffi jag behöver lite stöd här? HAHA


//steffie säger:

han är ju rätt kuk för dig ankan! om inte nick är det


Ankan säger:

HAHAHA JAG VEEET! hahahahahahaha

nu garvar jajg här ! hahahaha


//steffie säger:

FAN VA BÄSTJAG ÄR!

smarttänkt!


Ankan säger:

hahaha ah det va rätt bra faktiskt!!!! hahahha


//steffie säger:

TYCKER JA ME!



Fan va bäst jag är!

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: hon som ska ha den *** HAHAHHHAHAH

HAHAHA FYFAN VILKEN HUUUMOR! hahha xD

2009-08-30 @ 20:44:05
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0