Nattblogg.

Jag börjar under lite hur jag tänker igentligen. Alla mina blogg inlägg kommer under natten. Eller hur? Haha. Sorry. Men det är typ ända tiden jag orkar att blogga. Haha.

Så jag kollade på 17 again nyss. Igen. Super bra film. Älskar den verkligen. Så den tycker jag ni ska se. Sen har jag kollat 1 avsnitt av Nurce Jackie. Kanske något för er Twilight fans. Peter spelar en av läkarna där.

Nu ska jag i alla fall dra igång lite True Blood. I'm a vampire lover. Har alltid varit, kommer alltid vara. Dom är bara så coola. Den vanliga bilden av vampyrer som alltid funnits - läskiga, kommer bara fram på natten för dom bränns av solen typerna tyckte jag var så sjukt häftiga innan jag stötte på Ewdard Cullen sorten. Godhjärtade, lever tillsammans med människorna, dricker bara djur blod typen. Mina hjältar! Haha.



Med tanke på vampyrer så var jag bara tvungen att lägga in den här bilden på Kristen. Jag älskar den här bilden! Allt är bara så sjukt snyggt! Håret, sminket. Allt.

Nej, nu ska jag fortsätt med True Blood.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: ankan

där ser hon sjukt bra ut, lixom, kolla hur hon ser ut nu.....

2009-08-15 @ 22:29:12
URL: http://ankkann.blogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Hon är snygg Kristen, men gillar inte alls hennes attityd!

Men vacker är hon på bilden. ^^



Puss

2009-08-16 @ 02:24:14
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0