Ny köpt.

Idag blev det en sväng in till stan vid 12. Mötte upp Julia & Ankan. Jag köpte med mig en foundation, en mascara och några andra konstiga saker. Jag vet inte vad dom heter. Haha.

Efter stan åkte vi hem till Julia och pyssland med lite allt möjligt och åkte sedan vidare till hennes hoppträning, som i stort sätt var på min trägård. Haha. Nej, men riktigt nära i alla fall. Så det var ju bra!

Kom hem, åt lite och satte mig framför datorn halvdöd. Usch! Jag typ däckade. Haha.

Just nu sitter jag och nördar piano-musik. Jag blir sjukt trött av det. Så jag borde sluta men jag kan inte. Haha. Okej, 1 låt med lite sång i lyssnar jag på...

Placebo - Running Up That Hill


Nu ska jag gå in i duschen. Försöka få bort det här jävla sminket. Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0