The heart never lies.

Jag drömde serriööst världens sjukaste dröm inatt. Eller inatt kan man väll inte kalla det när man går och lägger sig halv 7? Haha. Jag skulle gärna förklara den men det är fan omöjligt. Bara min hjärna kommer nog att fatta... + att det säkert skulle ta mig hela dagen att skriva allt. Jag kan lixom inte lämna ute något för då blir allt annat helt fel. Haha. Ibland är det här stört verkligen. Men det kan ju också leda till något bra... Som Stephenie Meyer. Jag är oendligt tacksam för att du drömde dig till min favorit bok!
Undra hur mitt liv hade varit just nu utan Twilight. Eller utan musik. Usch! Jag vill inte äns tänka på det. Depprition. Haha.

Nu ska jag göra mig lite fruktsallad och gå ut i solen.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: ank

haha mitt liv om inte musik hade uppfunnits alltså... xD

2009-08-09 @ 15:01:00
URL: http://ankkann.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar: grattis till hon ja :)

2009-08-09 @ 19:27:31
URL: http://juliaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0