The Last Goodnight.

Helt plötsligt blev jag helt beroende av dom. Läskigt! Haha.

Pictures Of You


Stay Beautiful


Så "snacket" jag hade idag gick väll hyfsat bra! Jag var töntig som vanligt och började tjuta men det är smällar man får ta om man heter Stephanie Dahl - "super gråtaren" Nej, men jag klarade mig och chansen finns ju att jag kommer gå tillbaka till handbollen.

Jag lägger in en bild för att peppa mig själv.


Som jag sa Ankan kommer ju New Moon först,
och jag kan ju inte längt tills den är över.

Men du vet att jag längtar till 26 också!

Kolla datumet! Allvarligt - jag spricker!

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Ankkk

haha när det är new moon ÄR DET BARA EN VECKA KVAR!!! GAAASSSSHHh! JAG LÄNGTAR OXÅ TILL NEW MOON, men det finns en risk att jag inte sitter still xD hahaha OMGOMGOMGOMGOGM

2009-08-24 @ 21:08:58
URL: http://ankkann.blogg.se/
Postat av: fridar

ahhahahahhaha shiet, på bilden står de ju new moon, ja tyckte det stog ; handboll ! ahahhahah :(

2009-08-24 @ 21:57:42
URL: http://friiidaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0