Trubbel i mobillandet.

Så, igår slutade min av/på knapp på mobilen att fungera så jag fick helt enkelt börja se till att mobilen aldrig laddas ur eller stängs av på annat sätt. Men ska jag inte vara duktig att ta slut på batteriet idag? JO! Och vem ska jag skylla på den här gången... Michaela. Om hon inte hade ringt mig 100 gånger hade det här inte behövt hända. Urgh! Visst jag hatar min mobil i allaf all men vafan! Jag kommer dö utan den. Men nu kommer jag istället att ha någon stor klumpig dator mobil. Ful som stryk är den. Men whatever... aslong as i can call and SMSa. Haha.

Från...
Sony Ericsson S500i


Till...
Asus P750


Hoppas jag överlever. Jag vet nte vart man får in nått jävla minnsekort i skiten så jag kommer säkert att dö. Skolan utan musik är lixom... ÖHHHHHHHHHHHHHHHHHH?? YEAH... RIGHT!

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0