Untill the day i die.

En viss Tove har precis fått mig att vilja börja blogga igen. Men jag kommer inte börja fören efter nyår, och då på devote.se. Nytt år, ny start, ny blogg så att säga. Jag återkommer med blogg adress osv. när jag har kommit igång med allt där borta. Den här bloggen kommer troligvis att finns kvar för att titta tillbaka på, men uppdateringen kommer som sagt upphöra. Så länge kanske det kommer upp en lite julhälsning här, men hoppas inte på mer, (Vilken attityd...) för jag känner ett ganska stort hat mot blogg.se! Kram


Kommentarer
Postat av: Lova

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 11:51:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0