Äntligen!

Så anledningen till att det inte har kommit ett inlägg på flerar dagar är att jag inte har kunnat logga in. Och jag har varit super sur över det! Och jag ber så himla mycket om ursäkt men det fanns inget jag kunde göra åt det.

Tidigare idag var jag borta hos man faster så att hon kunder fylla i mitt praopapper. Jag ska praoa hos henne, i vadstena.Men nog om det nu. Senare kommer vi att få gäster. Tyckte mamma sa att det var kusinen som kommer. Så det blir väll melodifestivlen och lite mer Jemi story ikväll. Inget allt för spännande. Haha

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Ankiiiis

JEEEEMI STOOOORY! <3333333333333!

2009-02-21 @ 15:19:47
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0