Delfinal 2.

Jag skriver upp vilka det är som tävlar så kan ni också ta del av det om ni har lika dålig koll som jag. Haha.

Lili & Susie - Show me heaven
Lasse Lindh & bandet - Jag ska slåss i dina kvarter
Jennifer Brown - Never been here before
H.E.A.T - 1000 miles
Markoolio - Kärlekssång från mig
Amy Diamond - It´s my life
Cookies n Beans - What if
Måns Zelmerlöw - Hope & Glory


(Så jävla söt. Nae... haha. "Han hjälpte mig inte med gylfen")

Jag hoppas verkligen på Måns nu. Och när jag läser de andra namnen så skulle jag kunna säga att det inte kommer att bli någon tuff match. Men man ska aldrig ropa hej halv-vägs över ån. Eller hur heter det?

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0