I can´t see it, but i can feel it.

"I can´t see it, but i can feel it."

En helt underbar replik från A walk to remember. Det blev att kolla på filmen och jag helt och hållet dör på den. Det är nästan Twilight klass på den men inte riktigt. Twilight har ju vampyrer. Och inget slår vampyrer. Haha. Jag har allltid älskat det, Jag vet inte varför? Allt "övernaturligt" igentligen. Jag diggar det helt enkelt.


Jamie Sullivan (Mandy Moore) & Landon Carter (Shane West)

Varför får jag alltid ont i huvudet när jag gråter? Eller är det fler än jag som lider av det här problemet? Är det för att man gör av med så mycket vatten när man gråter att det blir som vätskebrist. För då brukar man ju få ont i huvudet... Eller är det bara för att göra gråtandet ännu jobbigare? Vad tror ni?

Nu ska jag i alla fall ta och sova. Jag vill få bort den här jävla huvudvärken. Det är sjukt jobbigt!

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Ankis

ibland får jag med huvudverk när jag tjuter! :P <3 saknar dig hörröö <33 det är ju mitt fel men iallafall..<3

2009-02-20 @ 23:04:18
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0