I caught myself.

Helvete! Då har man en sträckt axel också. Den här säsongen har gått åt helvete för mig. Jag har haft något problem hela tiden. Fyfan vad irriterande det är. Oftast är det sånna här skit saker som gör att man missar vissa delar av träningen. Och det är så retligt!

Och jag måste verkligen gå och lägga mig men jag kan inte. Jag måste kolla Jemi. Jag är hur trött som helst efter att ha sovit ca 5 timmar/natt i 1 vecka nu men jag somnar bara inte. *Gäsp* Jag fattar inte vad felet är...? Men nog om mina problem... jag känner att det här börjar mer bli som en klaga bara på blogg. Och det vill vi ju inte ha.

På fredag ska jag nog sova hos tjejerna. Sen lördag var det nog stan. Jag måste köpa nytt smink. Haha. Mitt är slut och alldeles för gammalt. Och gammalt smink ger finnar har jag hört. Och finnar klarar jag mig utmärkt utan.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0