Bad luck!

Så bloggen dampade igen när jag skulle logga in för ett tag sedan men nu funkar det ingen. Och jag vill att det ska hålla sig så också! Haha. 

Jag har i alla fall märkt att det är fredag den 13 idag. När jag satt och drog i mig lite macka tullsammans med Mirre(som föresten fyller idag så grattis igen till henne!) innan träningen gick allt åt helvete.
- När jag ska öppna min Loka måste någon ha skakat på den i affären eller så har den ramlat runt i min väska för halva flaskan pyser ut och jag blir dyng sur...
- När jag ska sätta mig på bänken igen sätter jag mig på flaskan men som tur va var korken på...
- När jag öppnar min cola går jag bara för att sätta upp mitt hår och när jag kommer tillbaka har flaskan ramlat ner på golvet och hälften av all cola runnit ut...
- På träningen hade jag något vasst som gjorde hur ont som helst i skon...
- Jag kunde inget på kemi provet...

Visst det är inga allvarliga saker, men dom är allvarliga nog att reta upp mig till max! Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0