I wanna wake up feeling... beautiful.

Skolan förut som sagt. Slappa lektioner. Spanska i datorsalen och sen Svenska där vi mest satt och pratade. Vi funderar på att gå och se I taket lyser stjärnorna hela klassen. Den ska tydligen vara super bra. Jag tror faktist att jag en gång i tiden började läsa boken men aldrig orkade mig igenom den. Haha. Jag tror mycket väl att det kan stämma. Dom ända bok-serierna jag har orkat mig igenom är Twilight och Vild magi som båda 2 består av 4 böcker. Okej, 4de twilight boken har jag ju inte läst men jag kommer ha gjort det om ett par veckor. Så då har jag gjort det. Men det finns inget... verkligen inget på denna jord som kommer stoppa mig från att läsa ut Så länge vi båda andas på endast ett par dagar. Jag satsar på 4! Max!

Snart är det träning och jag är inte pepp. Som vanligt. Vi ska springa. Usch! Men innan det måste jag hinna kolla på Twilight 1 gång. Jag ska spola över dom tråkiga scenerna för att hinna. Eller det finns ju inga tråkiga scener men dom mindre viktigt om jag säger så. Och med dom mindre viktiga menar jag allt som Edward inte är med i!. Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Ankan

hihi jo du, jag vet en sak som kan stoppa dig från att läsa ut den på ett par dagar, du kan nog ränka ut vad xD hahaha :D <333

2009-02-03 @ 16:28:42
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0