Jag orkar inte vänta längre.

Kom hem från träningen för ca 2 timmar sedan. Skriv ner vafan! Haha. Inget som någon över huvud taget bryr sig om men lite allmän fakta tycker jag. Eller något... Men träningen gick väll okej, men bara okej. Jag skämde ut mig totalt inför alla som befann sig i sporthallen 5 i 7 idag men annars är det bra. Haha, jag ramlar pladask på golvet utan en jävla anledning. Som om jag försökte springa utan att lyfta på fötterna. Sjukt vare i alla fall...

Men nu är det nog dags för sängen. Jag måste få bort min jävla förkylning. Det här är sjukt jävla jobbigt! Jag snorar typ ner allt och alla. Haha.

Nämde jag matteprovet idag! Haha... totalt oförberedd och typ allt. Men det gick bra i alla fall. Jag har det ganska lätt för matte. Jag förstår det lixom. Men jag är inte en pluggis så nu kan alla sluta säga det. (Leo känn dig inte utpekad!) Jag kan det redan innan bara. Jag gör aldrig läxor eller pluggar inför prov. Haha... ändo är jag det gamla, tråkiga VG barnet. Usch!

Och bara för att jag inte har något bättre för mig langar jag bilder på dom 4 snyggaste killarna som just nu existerar på denna jord!


(JOE JONAS)


(KEVIN JONAS)


(NICK JONAS)


(ROBERT PATTINSON)

P.S. ALLA 4 LIGGER PÅ DELAD 1A PLATS! D.S.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: ankan

men jag håller med! iaf dom 3 översta(a) hehe. men jag pallar inte denna jääävla väntan! <3

pusspåsteffi! <3

2009-02-03 @ 22:30:03
URL: http://ankkann.blogg.se/
Postat av: fridar

dit dyk på träningen va sniggt¨;)

2009-02-04 @ 16:58:51
URL: http://friiidaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0