OC tårar.

Aww... jag har stora svarta fläckar undder ögonen av att kollla på OC. Varje gång det händer minsta lilla sak gråter jag stora floder eftersomk jag vet att Marissa kommer dö. I Ryans armar! Herregud, dom är ju the perfect match! Jag så "döds avsnittet" också och jag klarar det inte utan att gråta så högt att mina syskon kommer och frågar vad det är. Haha... jag är hur känsligt som helst för sånt här.

Snart är det träning. Och jag känner mig igentligen inte frisk ifrån min förkylning (kommer jag någonsin känna mig det?) Det gick ju ändo ganska bra igår. Hoppas på samma "tur" idag. Haha.

Nu blir det att sätta på lite pepp musik, packa klart mina saker och ta mig något lätt att äta.

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: Ankaan

SV: jobbiiigt! ska logga in nu, hoppas jag kommer in!! :P haha xD<333

2009-02-12 @ 20:51:14
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0