Patetiskt.

Ditt beteende är patetiskt...
Ditt sätt att vara förstör för alla runt om dig...
Du är anledningen till att det blev som det blev...
Du kommer få stå för dina handlingar senare...

Matchen idag var till ca 60 % helt klart okej. Jag tycker aldrig att vi spelade på topp men vi var riktigt bra vissa stunder i första halvlek. Slutresultatet blev 12-9 till NKIK om jag minns rätt. Själv gjort jag 2 mål. Och det var riktigt skönt att äntligen få spela 9a igen. Jag har saknat det. Efter blev det att sitta i seket. Sen kollade jag på herrarnas match och sedan hem. Haha. Det där vart en redigt tråkig mening. Och sen... och sen. Haha.

Nu blir det Twilight och sen sova.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0