Skolan imorgon och jag orkar inte!

Åh! Jag som skulle kolla på Twilight nu. Men klockan är alldeles för mycket! Det är ju ändo 2 timmar lång. Så då är jag klar runt halv 12. Och gissa vem som inte kommer komma upp ur sängen då!

Jag har beslutsångest hela tiden! Och inte hjälper det att Julia ber mig välja headers till henne stup i kvarten heller. Haha. Som ikväll t.ex. Jag ska välja skor till morgondagens outfit. Jag ska ha:
Mina nya jeans (lite vidare neråt men sitter åt längst ner)
Vitt linne
Svart bolero

Och nu vet jag inte om jag ska ha mina svarta pumps eller mina gamla, slitna street skor. Med pumpsen blir det lite festigare stil medans med dom vanliga skorna jag får en mer sportig stil. Fan! Jag kan verkligen inte välja! Jag vill så gärna ta mina pumps men jag är inte den typen av tjej som har på mig det i skolan. Jag vet inte varför. Det känns bara för mycket. Men jag tycker att det är hur snyggt och coolt som helst när andra har på sig det. Men när jag själv ska ha det blir jag alldelse för osäker. Fan för det! Förmodligen blir det mina gamla puma skor. Men vem vet? Vi låter ödet bestämma. Haha...

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: Anonym

vetttu :D jag hayr fått upp mina bilder på favvopojkarna nu :D <3 hihi <3:D ville bara säga de :D <3

2009-02-01 @ 22:09:13
Postat av: Ankan

Ah förra kommentaren va från mig, hände ngt så namnet försvan xD <3 men du anade nog de ;)

2009-02-01 @ 22:10:04
URL: http://ankkann.blogg.se/
Postat av: Julia

haha men steffi! du och jag med våra beslutångest alltså! Men du kan vara lugn, jag HAR BESTÄMD header nu! (y) haha ;)

2009-02-03 @ 15:13:19
URL: http://jinstrand.blogg.se/
Postat av: Julia

haha men steffi! du och jag med våra beslutångest alltså! Men du kan vara lugn, jag HAR BESTÄMD header nu! (y) haha ;)

2009-02-03 @ 15:13:30
URL: http://jinstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0