Stan.

Så förlåt för att jag inte la upp ett inlägg igår när jag kom hem till Julia men jag kom på att deras internet är lite cp så jag orkade inte hålla på med det. Haha.

Så igår åt vi pizza, kolla lite Lets dance & kollade skräckis. Eller jag och Josse kollade skräckis. Julia och Ankan somnade efter 5 minuter. Haha. Så läskig var den filmen...

Idag åkte vi till stan. Jag köpte:
♥ Min fina kjol. (Bild finns här & här.)
♥ JB poster. (Bild finns här.)
Hårspray
♥ Foundation

Ikväll blir det melodifestvalen och vad jag sätt och hört är det inget vidare startfält idag. Jag får väll hoppas på det bästa.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Blondinbella

Låter som en moffsig dag.

2009-03-01 @ 13:21:23
URL: http://blondinbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0