Stronger then I thought.

Jag vill döda Ankan. Första som gissar rätt varför får ett pris! Haha.

Bildledtråd:



Jag har inte hunnit köpa bilderna än - eller rättare sagt, jag har inte haft pengarna. När jag hede la jag dom på Twilight böckerna. 400 gick det på och sen har jag haft lite småinköp som har dragit lite pengar. Men nu är det bara 1 sak jag samlar till och det är touren. När jag har pengarna till det ska jag satsa på att köpa bilderna! Aww... jag serriöst dör!

Snart är det dags för träning och precis som igår tar ja det lite på halvfart eftersom jag är så otroligt förkyld. Vi kör powerwalk istället för att springa och så vidare. Jag orkar inte med sånt här. Jag är fan alltid förkyld!

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0