Suddigt för ögonen.

Gud! Efter att ha suttit i ca 7 timmar framför youtube börjar mina ögon verkligen ta stryck. Den här Jiley historen jag snackade om fastnade jag verkligen för. 40 avsnitt har hon/han än så länge laddat upp och alla är ca 10 minuter var vilket blir 400 minuter. Sen har jag haft lite blogg pauser också så jag fick det till 7 timmar.

Men det är så bra! Så det varkligen värt det. Här har ni en länk till första avsnittat men jag råder bara dom som är fan av disney att kolla. Jag tror inte man gillar det annars. Eftersom det bara är disney artister med. Jag tror du skulle gilla det här Ankan.

Update: Hon/Han la precis upp episode 41. Måste kolla! Haha. 

Puss &Kram S 


Kommentarer
Postat av: darmii

7 timmar framför datorn.. hur orkar du :O

2009-02-17 @ 19:58:57
URL: http://darmiii.blogg.se/
Postat av: Ankis

jag får välla ta att kolla på´t ;) <3

2009-02-20 @ 23:07:31
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0