The mirror can lie.

Hemma från träningen för ett tag sedan. Var tvungen att ta ett var inne på jonasbrothersmerch.com. Men jag bara måste skaffa fram pengar fort som fan för nu jävla ska jag ha grejerna...

          

Men ja... skolan var väll helt okej. Inget att raportera typ. Eller jo - vi har äntligen fått börja med vårat musik projekt då vi ska spela upp en låt. Alltså sjunga spela ocha llt det där själva. Och jag och Ankan har tp väntat på det här hur länge som hellst. Please be mine ska vi köra. Vi hade lite problem att hitta ackord och skit men det löste sig nog.

Imorgon blir det seket och sedan hem till Ankan tror jag. Annars händer det inte ett skit under dagen. Haha.

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: ankan

Asså, jag satt och funderade lite på halsbanden, men det där är jädrigt snyggt, men ringarna oxå.. haha xD <3

2009-02-06 @ 19:07:04
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0