Uppe sent igen.

4de natten i rad jag går och lägger mig runt halv 4. Och jag känner att jag inte orkar med något när det blir så. Plus att hela min dag är förstöd när jag vaknar klockan 12, men det är ju ganska skönt igentligen.

Hur fan ska det går imorgon (idag) när jag måste gå och lägga mig runt 11? Och gå upp halv 7? Jag skulle tro att jag kommer dö. Men det ska bli skönt som fan att se alla i skolan igen.

Men nu är jag hur super duper trött som helst så dags att sova. Mitt huvud gör ont! Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Andrea

äntliggeeeen får jag träffa dig!! :D <z3333333 saaaknar ffeetttt mkkt ! <3

2009-02-22 @ 19:33:42
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0