Aaahhhh!

Alla har väll fått den här dagen då ingen funkar. Jag har en sån dag idag...

Sminkade mig och det var dags att dra på mascaran. Jahopp, då trycker jag in hela jävla borsten i ögat. Det gör så jävla ont! Hoppas det går över så jag inte behöver sitta med ett blått och ett rött öga ikväll.

Min mobil har börjat dampa! Det tar typ 10 sekunder för den att gå ur "vänteläget" om ni fattar vad jag menar. Det är grymt irriterande. Jag är ju lixom mobilnörd. Haha.

Så snälla tjejer, få min kväll att inte bli en total katastrof. Och bli inte rädda även om jag kommer få ett utbrott för att jag... tja säg har glömt att ta med mig typ lepsyl. För det är ett måste nu på vintern annars bli läpparna torra som sahara öknen. Haha. Och dom flagnar eller vad det heter. Usch!

Så - nu kan jag försöka tänka positivt när jag har fått det där ur mig. Min kväll ska bli bra. Den bara ska det! Annars jävlar!

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan



grattis din blogg blev veckans blogg på min blogg www.jossieblogg.blogg.se

2009-01-07 @ 20:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0