Ahhhhh...

Jag fattar inte att jag redan har läst ut dom 3 första böckerna... Eller jag är faktist inte förvånad att det gick på 6 dagar men jag vet inte vad jag ska göra efter skolan nu. Jag har ju varit helt uppspelt för att få lägga mig o soffan med boken & lite JB på svag volym i bakgrunden och bara koppla bort allt annat. Det var så jävla härligt. Så antingen för jag köpa 4:de boken på engelska och läsa en sidan om dagen eller bara inse att jag får vänta till mars på en svenska översättning. Min värld går under nu! Jag klarar inte av alla spänning som väntar det närmaste året!

- Jonas Brothers world tour.
- New Moon kommer ut. (förhoppningsvis det här året.)

Jag typ spricker! Haha.

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: ankan

WORLD TOUUUUUUR!!! <33:D

2009-01-24 @ 21:08:02
URL: http://ankkann.blogg.se/
Postat av: ankan

WORLD TOUUUUUUR!!! <33:D

2009-01-24 @ 21:08:22
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0