Designer.

Jag har snabbt gjorda designer på 2 andra bloggar. Ankans & Josses. Ta en titt. Jag har skippat att använda bilder eftersom jag inte fick något önskemål om det från tjejerna. Haha.

Ni som är intresserade av en design eller header från mig behöver bara slänga in en kommentar om det så hoppas jag att det går att ordna. Jag  kommer lägga upp färdiga designer ibland som du kan beställa. Första kommentaren får den... För tillfället antar jag att det inte kommer vara allt för mycket intresse så jag gör det gratis. Eller, en länk är ju det jag vill ha typ. Haha. Men skulle tillfrågan öka kommer jag kanske börja ta betalt. Om det nu är tillåtet.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0