En riktigt jävla lång väntan.

Nu har jag väntat... eller Ankan också i 10 dagar och det har in kommit. Gud vill verkligen att jag ska lida! Det här är fett jobbigt. Mitt liv rasar samman.

Det jag pratar om är "the big announcement" som ska komma idag från JB. Och jag hade hoppats att det skulle vara inlagt när jag kom hem från bion förut men icke sa nicke. Snacka om att jag inte kommer kunna sova.  blev bio

Så det blev bio efter skolan idag. Twilight! Jag var ju lixom tvungen att visa älsklingarna filmen som jag har drogat den senaste månaden. Vi kom fram till att jag har kollat på den i 2 och ett halft dygn sammanlagt. Vad jag fattade det som så tyckte dom om den. Juila, Josse och Ankan asså. Haha. Josse och jag fällde ett par tårar där i slutet. Usch! Den är verkligen för bra filmen!

Dags att hoppa ner i sängen så jag är pigg och fresch till morgondagen. Jag har väll inget mer att säga än...

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0