Jag skippar rubriken.

Filmkväll hemma hos Ankan igår. Det blev The grudge 2 och Employee of the month. Fyfan vad rädd jag var när vi åkte hem sen då. Fyfan! För det första försökte jag sova med taklampan tänd men det funkade ju inte så jag gick och la mig hos syrran. Haha. Och hela tiden kändes det som om tjejen stirrade mig i nacken. Usch - ruggig känsla. Men jag lyckades ju somna.

Skulle in i duschen förut men jag vågar in vara inne på toaletten efter duschscenen i filmen. Haha. Jag vet ju att inget händer men det sitter ändo i bakhuvet bilden av det blek tjejen med dom kolsvarta ögonen. *ryser*

Haha - men hur som hellst så var det super kul. Bio på Måndag - Gissa vad vi ska se? Twilight! Nu ska jag äntligen få visa mina älsklingar min favorit film. Jag fattar inte hur dom kan leva utan det. Haha.

Nu ska jag åka till kusinen och fira hennes födelsedag. Grattis Thea!

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: ankan

Haha de e väll bra att vi får se den då! :D<333

2009-01-11 @ 17:46:19
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0