JB chat!

OMG! Kvällen JB chatt skulle igentligen vara i full gång nu men av någon anledning är killarna sena. Dom kan typ inte logga in. Men jag tycker bara att det är fett jävla coolt att både jag och Ankan kom i Main room av dom 25 möjliga rummen. Det är lixom själva rummet killarna sitter i om jag ska förklara det enkelt. Jag typ dör av lycka... Haha,

Hela kvällen har våra datorer dampat men vi fixade dom i sista sekunden nästan. Och båda kom in i main room. Fan vad stolt jag är!


Stjärnan visar vilket rum man är i.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: ankan

MAAIINROOOOM :D JB ÄGER SÖNDER!<3

JOE ÄR SNYGGAST ÄVEN FAST HAN LEKER BLÅBÄR FNISS

puss <3

2009-01-19 @ 20:15:07
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0