Living the dream. eventually.

FÖRLÅT!

Verkligen! jag menar det. Jag fick en kommentar om varför jag uppdaterar så sällan och svaret är att jag inte riktigt har något svar. Vi har varit på besök hos folk/ haft besök, jag har varit sjuk. Visst, om jag är sjuk borde jag ju igetligen ha mer tid att blogga men jag har bara varit så orklös. Men nu har jag fått igång mig själv igen så förhoppningsvis gäller det bloggen också.

Men jag blir ändo ganska glad när jag får sådana kommentarer. Det måste väll betyda att ni vill läsa min blogg. Eller? Isåfall blir jag gätte glad.

Igår var jag med Ankan? Någon som vill gissa vad vi gjorde? Som hennes mamma sa - 2009 första JB möte. Haha, fan vad vi knarkade igår. Jag hjälpte henne med bloggen också annars var det i stor sätt JB som gällde. Haha.

Idag har jag typ sovit 75 % av dagen. Haha, mitt lov har typ sätt ut så. Men det är sååååååå skönt. Dom sista dagarna kommer vara fullpropade med aktiviteter så det är bara att vila ut sig.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0