Ljudet av ditt hjärta.

Så igårkväll blev jag klar med När jag hör din röst och satte genast igång med att läsa Ljudet av ditt hjärta. Fattar ni - jag kommer att ha läst ca 1500 sidor på en vecka. Och jag läser ju bara ett par timmar per dag. Fett bra gjord för att vara Stephanie Dahl. Haha.

Men jag typ dör. Jag önskar från hrla mitt hjärta att det fanns ett sätt att sova - lyssna på musik - koncentrera sig på boken samtidigt! Det hade varit den ultimata drömmen för mig. Haha. Gud så skönt. Någon som kan typ uppfinna en maskin som kan uppfylla min önskan? Haha.

Skolan idag var chill. Har faktist inget att berätta. Vad finns det att berätta om skolan lixom.

Kollar på handbollen nu men mamma har sagt till mig 5 gånger att jag måste gå in i duschen. Jag kom nyss hem från träningen. Så det är väll bäst att jag gör som hon säger... och sedan fortsätta med boken. Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0