Om jag kunde drömma.

Så efter dagens träning var jag inne i stan för att köpa mina Twilight böcker eftersom syrran sagt att hon sätt dom inne i affären. Varje gång jag tänker köpa dom är dom slut. Fan vad irriterande det är. Men nu har jag dom - Om jag kunde drömma, När jag här din röst & Ljudet av ditt hjärta... liggande i min bokhylla... redo att läsas. Om jag kunde drömma har jag redan börjat med och jag har bara hunnit 2 kapitel eftersom jag skulle hjälpa syrran fixa webben och masser med annat skit. Men imorgon kommer jag vara klar. Bergis!

Imorgon har jag match också. Mot Finspång, I Finspång. Jag hatar att åka dit. Usch! Det är så jobbigt att åka zick sack i skogen. Men vad har jäg för val? Jag måste ju till matchen. Och mitt pepp blir Twilight! Haha, vad omväxlande jag är. Haha.

Nu ska jag i alla fall lägga mig och peppa. Så jag kommer upp till samlingen klockan 1 imorgon.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0