Stephanie goes sjukling.

Jag kan inte må bra med tanke på mitt illamående och min huvudvärk. Det finns fan inte med på kartan hur jobbigt det är. Jag har känt mig så här hängig i flera dagar. Allmänt trött och hängig helt enkelt. Fredag/Lördag hade jag faktiskt lite feber också och jag skulle tro att den inte har försvunnit än. Och inte fan blir det bättre av att jag spelade match idag. Som vi visserligen förlorade. Men jag tänker fanimej inte hänga upp mig på det.

Pappa ropar på mig att jag ska gå bort från datorn och lägga mig för att bättra på imunförsvaret lite men ag måste kolla på Twilight ikväll. Måste få en lite dos för att inte få ett sammanbrott. Så när han har kollat till mig och ser att jag ligger i sängen slänger vi upp datorn igen. Haha. Busiga jag.

Nu måste jag fan hoppa ner i sängen. Pappa får damp! Haha. Missa inte veckans låt imorgon!

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0