Tjejkväll igen.

Så kväll ska jag först äta pizza med Julia, Ankan och Josse. Sen åker vi till Julia och sover över. Det ordnade sig bra idag eftersom vi inte hade någon träning. Så nu ska jag packa lite och sedan kollia på Twilight! Josse, du måste kolla på den - livet är inte värt att leva annars. Haha. Nu vet alla hur jag tänker! Haha.

Så jullovet lider mot sitt slut? Mitt lov har väll typ inte varit super kul. Jag har mått dålig i stort sätt hela lovet. Inte jätte allvarlig men i alla fall. Hur kul är det? Men usch, inte precis något ni bryr er om. Hur har erat lov varit? Om ni äns har haft lov? Man vet ju aldrig - kanske någon som inte går i skolan som läser det här...

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0