Veckans låt.

Jag vet att det skulle ha kommit upp på bloggen igår men jag är fullt upptagen med att läsa Twilight. Och när jag inte läser Twilight kan jag inte logga in på bloggen. Rådamp, här kommer jag.

Aly & AJ - Cemicals React
 

Fett med bra låt! Och till alla er som undrar varför JB inte är veckans låt hela tiden så är svaret på den frågan att ni redan vet att jag lyssnar sönder på killarna och inte behöver veta det i form av veckans låt. Fattar ni? Haha. Jag suger hårdast på att förklara hur jag tänker när det gäller allt! Haha.

Nu ska jag gå upp på rummet, läsa klart det sista kapitlet i När jag hör din röst som jag inte hann med innan träningen och sedan ta och starta upp på 3:de boken. Josse har lånat första boken av mig nu så jag får se till att läsa 3:an långsamt så att jag inte längtar för länge efter att få börja om. Haha.

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0