Veckans låt.

Nu har kockan faktiskt slagit över 12 så jag slänger in veckans låt redan nu. Varför vänta lixom. Haha.


Ja, den låt som jag har diggat under den gångna veckan måste ha varit...


Demi Lovato - Don´t forget



Ne... det finns ingen tvekan den här veckan. Haha. Jag har slagit på camen och spelat in när jag sjunger den typ 100 gånger - allt för att höra hur jag låter när jag sjunger den. Usch! Jag skulle gärna byta liv med henne asså, inga problem. Karriären går som på rälls och bv med JB! Människan lever mitt liv! Haha,

Det verkade som om ni gillade min nya design. Jag ska göra en litenliten ändring bara. En svart kant runt headern. Eller jag ska se hur det blir med svart men någon slags kant ska jag i alla fall ha.

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: Ankan

Haha håller med dig, jag vill va henne assså :D <33333

2009-01-05 @ 12:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0