Behöver du ett gott skratt?



OMG! Det här händer ju bara inte! Jag orkar inte skriva. Jag har skrattat för mycket! OMG! Hon måste ju ha ont någonstans!
Hur fan kan vissa födas så jävla fel! Förlåt, jag brukar verkligen inte säga så här om filk men hon var fan helt jävla förskräklig ful! Hur fan ser föräldrarna ut om jag får fråga? Jag menar... vafan, är mamma & pappa as snygga blir ju fan inte barnet ett missfoster. Så det måste ju ligga i generna? Haha. Eller?

Kolla in en av dom här kommentarerna:
HOLY SHIT YOU ARE ONE UGLY BITCH, its called tooth paste ever tried it? obvisouly not and u cant sing. go get a gun point it at ur temple and pull trigger

Jag bara sitter och skrattar någon enormt åt det här också! Ibland har folk bra humor! Haha.

Appropå bra humor... Jag tycker igenligen inte att det här är kul på något sätt men jag kunde inte hjälpa att jag skrattade som fan när jag hörde det. Vad har Edward Cullen och en julgran gemensamt?... (svar i slutet av inlägget)


OMG! Mina händer skakar av skratt kramper! Fyfan!

Puss &Kram S




... kulorna är bara för dekoration
(killen som var ca 10 år gjorde en ressention av Twilight och tyckte men andra ord arr Edwar är gay! Så dra åt helvete med dig! Han är allt annat än gay!)

Kommentarer
Postat av: andrea

HAHAHA jag har inte ens kollat, för mina bröder är här o kollar på film, men jag garvade åt det du skrev, och hur jag såg att hon såg ut på bilden ! hahahah xD

2009-07-19 @ 22:08:15
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0