Crazy!

Loggade nyss in på MSN för första gången på typ 4 dagar. Kolla vd som väntade på mig där...

Ankan tremånaderochtiodagar skickat 2009-07-20 21:16:

nu har jag klantat mig, jag har tagit bort rutan med inloggningssaken så jag kan logga ut o sen ha kvar tiden, menj ag hoppas att jag kan logga in igen senre eller


Ankan tremånaderochtiodagar skickat 2009-07-20 21:16:

ojjjjjj skulle inte skicka det xD


Ankan tremånaderochtiodagar skickat 2009-07-20 21:17:

JAG HAR SÅN JÄVLA ABSTINENS! FATTARUUU ELLER??!! hahahahah xD


Ankan tremånaderochtiodagar skickat 2009-07-20 21:21:

jag hittade det ! jag loggar in lite senare sen, och nu får jag fan damp snart om du inte är inloggad då?!!! hahahahah xDxDxDxD jag har kul, syyyns det!?? HAHAHA!!! HAHAHA SÅÅÅÅ KUL!


Ankan tremånaderochtiodagar skickat 2009-07-21 23:18:

hörru, vad gör du på torsdagkväll?? bio? hihihi måste ju ses, och jag har hört att vädret är skit hemma, så det kunde ju passa bra om du kan xD


Ankan tremånaderochtiodagar skickat 2009-07-21 23:19:
btw, jag är inte rädd för att flyga imr, inte efter att ha åkt i den jävla taxin jag åkte med idag, jag trodde nästan attjag skulle dö.. hhahahaha xD han körde som en jääävla idiot!!! haha xD så nu känns det lungt imr... xD hahahahahhahahahah

Jag fattar inte ett ord! Haha.

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0