Don't waste this chance.

Herregud... Har jag bara inbillat mig eller har solen nästan legat på lite dom 2 sista dagarna? Haha. Vilket underverk! Och bara för det har jag varit så jävla hängig att jag ite har orkat legat ute i solen. Det är en typisk Stephanie Dahl händelse.

Just nu i alla fall... sitter jag och försöker hitta lite ny musik. Ja, ny för mig i alla fall. Ny i musikvärlden vet jag ju inte men ny för mig. Haha. Har ni några tips. Jag börjar känna att jag behöver lite omväxlig. Eller... jag lyssnar ändo på ganska mycket olika men jag låser alltid fast mig vid samma vanlig efter ett tag. JB, Paramore, Linkin Park, Demi, The Veronicas, Miley.. ni vet ju i stort sätt vad det är jag oftast lyssnar på. Men eftersom jag är väldigt alround när det gäller musik så tänkte jag vida mitt förråd lite. Bli inte orolig nu Ankan! Jag har inte tänkt släng Joe, Nick och Kevin. Det skulle jag aldrig kunna drömma om att göra! Så u behöver inte sitta och hyperventilers. Haha. Jag skoja bara! Haha. Och det kankse bra var jag som tycket det var kul. Whatever - moving on! Som sagt skulle vilja ha ite ideer! Om ni har tid så släng gärna in en kommentar. Jag har upptäkt lite nytt i alla fall. The Pretty Reckless - Blender

Puss &Kram S

Kommentarer
Postat av: andrea

kul att någon kan det iaf... hahahhhaha xD seriöst, jag ligger i min solstol med ipoden typ hela tiiiden, haha nästan iaf! men jag lyssnar lite miley & en demi iaf.. hahahah xD men meeest baabys! hahaha xD SAKNAR DIG!

2009-07-19 @ 22:12:16
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0