Gårdagen.

Så jag tog en tur in till stan tillsammans med Ankan igår. Vi åkte väll in runt 7, då vi gick och käkade på Steves. Det är så sjukt gott! Jag dör! Haha. Appropå ingenting... bli inte arga om det fattas bokstäver i orden lite här och där! Jag förstår mig inte på det här tangentbordet! Haha.

I alla fall, vi åt och sedan vandrade vi runt lite på stan tills bion började klockan 9! Träffade Tove och Ffrida medans vi väntade på filmen! Kul att se dom också! Har nog inte gjort det på hela lovet. Baksmällan så vi ju som sagt. Sjukt rolig! Om ni inte redan har varit och sätt den så åk och kolla på den! Haha. Jag sitter fortfarande och skrattar åt vissa repliker. "Nej, jag kan inte följa med då. Jonas Brothers har konsert" Haha. Är det inte lite komiskt?

Nu måste jag fortsätta springa runt i mitt rum!

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: Ankaaan

haha jo, det var komiskt, speciellt eftersom att det var VI som såg filmen.. hahaha xD

2009-07-24 @ 13:45:17
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0