Hemma igen.

Nu var jag hemma igen. Jag kom tillbaka för ett par timar sedan skulle jag tro. Jag hade inte så bra kol på klockan på klockan närjag kom hem. Av någon anledning typ dog jag i soffan. Haha. Även fast jag sov 12 timmar inatt. Vi gick upp vad 3 halv 4 idag och åkte väll vid 5 kankse? Nea, jag vet inte riktigt. Menmen... Ändo är jag super duper trött. Sjukt!

Jag har inga bilder att lägga upp efterosm jag inte fick med mig min kamera till Stavsjö. Men jag hoppas att ni kan leva i alla fall. Haha.

Nu blir det Harpers Island maraton. Jag har laddat ner avsnitt 10 & 11, och 12 & 13 hittade jag på youtube. Fan va soft! Haha. Jag är största freaket!

Puss &Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0