I walk alone.

Green Day!
Green Day!
Green Day!
Green Day!
Green Day!
Green Day!
Green Day!
Green Day!
Green Day!
Green Day!
Green Day!
Green Day!
Green Day!

Green Day!

Alexandra tvingade mig att skriva så. Haha. Nej! Men hon sa till mig att skriva att jag har börjat lyssna på GD igen. Så... Jag har börjat lyssna på Green Day igen! Jag var största nörden för ett par år sedan.

*PIP* JAG HATAR ALEXANDRAS DATOR! *pip* Jag hatar Alexandras dator mest i denna värld! Varje gång jag aktiverar eller avaktiverar piper det! Jag blir galen!

*pip* GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BROR! *pip*

Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha, vadå tvinga? ;)

sa bah; du kan ju skriva att du börjat lyssna på Green Day igen. haha.

2009-07-23 @ 13:32:55
URL: http://alexandraadahl.blogg.se/
Postat av: alexandra

lr, oj, dt var visst dt du skrev i inlägget, sry ;o

haha.

2009-07-23 @ 13:33:34
URL: http://alexandraadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0