Latmask.

Fan, nu får jag sätta igång och göra något. Nu har Ankan rest iväg så nu får jag ta tag i mitt sommarlov. Jag kan inte hålla på och sova till halv 3 och sedan sitta vid datorn fram till 5 varje dag. Haha. Det funkar inte. Dags att plocka fram mitt liv.

Över huvud taget är det mycket jag måste ta tag i. Fan va tråkig jag är som sätter igång och pratar skola nu under lovet. Men det är en av punkterna jag måste skärpa mig på. Jag tror att jag sänkte mina betyg i 6 - 7 ämnen nu till sommaren. Och det är fan inte bra! Jag låter mig bli distraherad (stavningen?) alldeless för lätt. Jag måste skärpa mig! Jag ska ju för fan gå sista året nu. 9an. Nationella väntar. Då räcker det inte med et som jag har fattat under lektionerna. För det var så 8an såg ut för mig... Jag pluggade inte ett skit! Jag lovar! Jag tog kankse hem böckerna men jag kan inte minnas att jag någonsin öppnade dom. Det var alltid. Men jag msåte bara blogga lite. Me jag msåte kolla på det här programmet. Det kommer inte hålla längre.

Hur det kommer funka med handbollen har jag ingen aning om. Eftersom jag redan hade det lite körit att få ihop båda det senaste läsåret. Och då gick det ju ändå nerför i båda enlige mig. Jag hatar det här. Men båda jag och mina tränare har kommit överrens om att jag måste ta skolan först!

Nej, usch vilket tråkigt inlägg det här blev. Haha. Cred till dom som orkade sig igenom hela!

Puss &Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0